pátek 18. března 2022

SVATEBNÍ INSPIRACE Z FLORENCIE

S nádechem elegance, trochou nadčasovosti a spoustou krásných květin je toto inspirační focení ve Florencii prostě úžasné. 











































Foto: Koman Photography/Plán:Tuscan Tours and Weddings/Styling:Tuscany Wine Food Adventures/Květiny:Giorgia Carolini Floral Design/Pozvánky:Laura Mazzetti - The Wedding Letters/Makeup a účes:Suely Hair and Makeup/Pánský oblek:Sartoria Teatrale Firenze/Místo konání:Villa Le Fontanelle/Boty:Bella Belle Shoes/Model:Milan Model Couple/Šaty:Millia London/Pronájem:Preludio Noleggi

2 komentáře:

  1. Krásná inspirace, idkyž šaty jsou na mě trochu moc :). Ale do Florencie jsem se vždy chtěla podívat, od doby co jsem viděla seriál Medici. Snad mi to jednou vyjde :). Mes

    OdpovědětVymazat
  2. Millia London má tyto šaty ve všech barvách a mě se tedy v inspiracích moc líbí. Ovšem pravda je, že toho tylu je tam dost. Italská města jsou krásná. Určitě vám to vyjde se do Florencie podívat.Jarka

    OdpovědětVymazat